Evenement

Concert na afloop van de dodenherdenking

zaterdag 4 mei
21:00 tot 23:00
Gratis

zaterdag 4 mei
Tijd:
21:00 tot 23:00

Vrije toegang, Reserveren is niet mogelijk

Het is inmiddels een mooie traditie: na afloop van de dodenherdenking op zaterdag 4 mei organiseren wij een concert om 21.00 uur in de Ruïnekerk in Bergen.

U bent van harte welkom te komen luisteren naar een programma met gedichten en teksten die het thema van de dodenherdenking raken. Verder zal er instrumentale en vocale muziek van onder andere H. Purcell, E. Elgar, E. Smyth en J.S. Bach uitgevoerd worden. Tezamen zal dit een stemmig geheel vormen aan het einde van de dag.

Welkom en teksten: Hetty Hafkamp

Het Vaduz Vocaal Ensemble o.l.v. Ellen Verburgt

Erna Sommer en Renate Smit, viool; Joost Honselaar, altviool; Irene van den Heuvel,cello

Entree: gratis

Een vrijwillige bijdrage na afloop van het concert voor het onderhoud van de Ruïnekerk is zeer welkom.

De kerk gaat om 20.30 uur open (reserveren is niet mogelijk)