Trouwen in de Ruinekerk, bruiloft in de Ruinekerk
Trouwen in de Ruïnekerk

De mooiste dag van uw leven op een van de mooiste locaties.

Bij de viering van de mooiste dag van uw leven hoort een van de mooiste locaties. De Ruïnekerk staat garant voor een unieke setting en persoonlijke service. Bruidsparen uit de wijde omtrek hebben ons hun speciale dag toevertrouwd; al dan niet in samenwerking met een weddingplanner of met het team van de Ruïnekerk.

Trouwlocatie voor iedereen

Hoewel de Ruïnekerk naast historische evenementenlocatie een religieuze functie heeft, betekent dit niet dat u lid dient te zijn van ‘de kerk’ om uw huwelijk in de Ruïnekerk te voltrekken. De deuren van de Ruïnekerk staan voor alle bruidsparen open!

Mogelijkheden

Voor uw huwelijksceremonie biedt de Ruïnekerk plaats aan 200 personen (incl. het balkon). Wilt u samen met uw gasten toasten op uw huwelijk of de bruidstaart aansnijden? Dan kan dat uiteraard.

Meer mogelijkheden omtrent cateringopties bespreken we graag met u. Afhankelijk van uw wensen en de groepsgrootte verzorgt de Ruïnekerk de catering of vindt dit plaats in een van de omliggende horecagelegenheden.

Ervaring

Inspiratie

Voor bruiloften is de Ruïnekerk een uitstekende locatie.
Een prachtig decor voor alle grote gebeurtenissen in uw leven.

Faciliteiten

Voor het organiseren van uw bruiloft, staan er diverse faciliteiten tot uw beschikking in en om de Ruïnekerk.

Historische ambiance met een moderne klimaatcontrole

In alle jaargetijden warm door vloerverwarming

Sfeervolle verlichting zowel binnen als buiten

Unieke kroonluchters uit de 17de eeuw in harmonie met (gekleurde) LED verlichting

Multimedia aansluitingen voor elke toepassing

LCD-schermen, beamers en muziekinstallatie. Beeld- en geluidsregistratie.

Cateringservice mogelijkheden

Catering kan verzorgd worden door de omliggende horeca in overleg met de klant.

Offerte aanvragen

Uw bruiloft in de Ruïnekerk

Elke bruiloft is uniek en persoonlijk. Samen met onze evenement planners maken van uw bijzondere dag een geweldig feest toegespitst op uw wensen.