Aankomende

Evenementen

Hieronder vind je alle aankomende evenementen die georganiseerd worden in de Ruïnekerk. Voor meer informatie en tickets kan er op het desbetreffende evenement geklikt worden.

De Ruïnekerk verkoopt zelf geen tickets. Neem hiervoor contact op met de organisator van het evenement.

Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Evenement Categorie:

Het Bergens Koor

Het programma bestaat uit koorwerken met verschillende emoties waarin herinneringen verklankt worden van o.a. Fauré, Liszt, De Klerk, Camille Saint-Saëns, onder het motto: 'A la recherche du temps perdu'

Evenement Categorie:

Heerlijk Bergen 2024

Het Ruïnekerkterrein wordt omgetoverd tot een waar foodfestijn. Net als vorige edities staat Heerlijk Bergen in het teken van culinair genieten op wielen.

Jaarlijkse

Evenementen

Heerlijkbergen
IHMS
Kunst10daagse
Bergen Live
Duinstreek Kamermuziek

Mis geen viering, concert of lezing!

Schrijf je in voor de evenementenagenda van de Ruïnekerk en ontvang elke maand een overzicht per mail.

U gaat akkoord met het verwerken van uw persoonsgegevens zoals vastgelegd in ons privacybeleid.