Huur het Ruïnekerkterrein voor uw festival als festivalterrein of evenemententerrein
Ruïnekerk als festival terrein

Een spectaculair evenemententerrein in hartje Bergen

De Ruïnekerk is een historische toplocatie in hartje Bergen voor bijzondere evenementen. De bijzondere locatie inspireert en imponeert u en uw bezoekers.

Het buitenterrein van de Ruïnekerk biedt uitstekende mogelijkheden als evenemententerrein of festivalterrein: van ijsbaan tot foodevent en van (historisch) buitentoneel tot muziekuitvoering of gezellige (kerst)markt.

Ruimte en mogelijkheden

Het ommuurde Ruïnekerk terrein is uitstekend geschikt voor uw festival of buitenevenement. De uitnodigende groene oase in het centrum van Bergen is geschikt voor evenementen tot wel 1.000 bezoekers. Door de ligging tussen alle nabijgelegen horeca gelegenheden zijn er veel mogelijkheden wat betreft catering.

Wij zetten ons graag in voor culturele en creatieve initiatieven. De evenementen die plaatsvinden in de Ruïnekerk vindt u in de agenda.

Inspiratie

Voor festivals, evenementen is het Ruïnekerk terrein een uitstekende buitenlocatie.
Een prachtig decor voor uw evenement in hartje Bergen.

Faciliteiten

Voor het organiseren van uw festival, staan er diverse faciliteiten tot uw beschikking in en om de Ruïnekerk.

Historische ambiance met een moderne klimaatcontrole

In alle jaargetijden warm door vloerverwarming

Sfeervolle verlichting zowel binnen als buiten

Unieke kroonluchters uit de 17de eeuw in harmonie met (gekleurde) LED verlichting

Multimedia aansluitingen voor elke toepassing

LCD-schermen, beamers en muziekinstallatie. Beeld- en geluidsregistratie.

Cateringservice mogelijkheden

Catering kan verzorgd worden door de omliggende horeca in overleg met de klant.

Offerte aanvragen

Uw evenement op het Ruïnekerkterrein

Elke evenement is uniek en persoonlijk. Samen met onze evenement planners maken van uw buitenevenement een spektakel toegespitst op uw wensen.