Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Vandaag

Hartkoor Bergen/UITVERKOCHT

HartKoor Bergen brengt onder leiding van de gepassioneerde zangeres en zangdocent Wies Kavelaar (Wies en de Liefde) een unieke muzikale ervaring met hun optreden naar de Ruïnekerk

€12,50

Zomer concert Viool & Piano | IHMS

In de betoverende ambiance van deze kerk, waar de akoestiek een bijzondere dimensie toevoegt, presenteert IHMS een uniek recital dat u niet wilt missen.

Openbare Masterclass piano | IHMS

IHMS (International Holland Music Sessions) organiseert jaarlijks masterclasses voor jong talent. Deze openbare masterclass wordt gegeven door Boris Berman. Een unieke ervaring om bij te wonen tegen een vriendenprijs.

€2,50