Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Vandaag

Zomer concert Viool & Piano | IHMS

In de betoverende ambiance van deze kerk, waar de akoestiek een bijzondere dimensie toevoegt, presenteert IHMS een uniek recital dat u niet wilt missen.

Openbare Masterclass piano | IHMS

IHMS (International Holland Music Sessions) organiseert jaarlijks masterclasses voor jong talent. Deze openbare masterclass wordt gegeven door Boris Berman. Een unieke ervaring om bij te wonen tegen een vriendenprijs.

€2,50

Familie concert Peter en de Wolf (4+) | IHMS

Een primeur in het concertfestival van IHMS. Voor alle (groot)ouders met kinderen op de basisschool is er een unieke gelegenheid om het sprookje Peter en de Wolf (Prokofjev) te beleven.

€20

Familie concert Peter en de Wolf (4+) | IHMS