Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Vandaag

Herdenkingsmanifestatie Slag bij Bergen

Een herdenkingsmanifestatie rond en in de Ruïnekerk. Bij de kerk zal een figurantenspel worden opgevoerd, en de rijdende artillerie geeft een demonstratie van zijn vaardigheden.

Free

Dana Zemtsov – Yellow Butterfly | Duinstreek Kamermuziek

Een bijzonder openingsconcert van de serie Muziek in de Ruïnekerk. De instrumenten van dit kwintet zijn al bijzonder en het verhaal achter Yellow Butterfly nog meer. Yellow Butterfly is geïnspireerd op het boek 100 jaar eenzaamheid van Gabriel Garcia Marquez.

€23

Vintage & Second-hand Market

De Ruïnekerk in hartje Bergen is op zaterdag 5 oktober the place to be. In de 250 m2 grootte kerk vind je de leukste Vintage & Second Hand Market van de omgeving. De Ruïnekerk hangt deze dag vol met kleding voor zowel volwassenen, baby’s en kinderen.

RADIO zonder BEELD | Seizoen 2024 – 2025

Op deze zondagmiddag laten we bekende uitvoeringen horen van klassieke muziekthema's, van Nederlandse en buitenlandse songs en van kinderliedjes, gevolgd door andere uitvoeringen met steeds verschillende instrumenten of zangers.

€23