« Alle Evenementen

Huur het Ruïnekerkterrein voor uw festival als festivalterrein of evenemententerrein
Evenement

Heerlijk Bergen 2024

vrijdag 21 juni
13:00 tot 22:30
Gratis

Heeft u vragen over dit evenement? Neem dan direct contact op met de organisator.

Dit evenement wordt georganiseerd door:

Datum:
vrijdag 21 juni
Tijd:
13:00 tot 22:30
Evenement Categorie:

Heerlijk Bergen
Telefoon
+31 (0)72 22 04 51 0
info@heerlijk-bergen.nl
Bekijk de site van Organisator

Culinair op wielen

Het Ruïnekerkterrein wordt omgetoverd tot een waar foodfestijn. Net als vorige edities staat Heerlijk Bergen in het teken van culinair genieten op wielen.

Diverse foodtrucks staan verspreid over het terrein en verzorgen culinaire gerechten. De foodtrucks worden gerund door horeca ondernemers uit Bergen en andere (lokale) aanbieders.

Verwacht semi-akoestische optredens en een knusse en gezellige sfeer op de derde editie van Heerlijk Bergen!

Het volledige programma en meer info volgt. Bekijk ondertussen de after movie van de vorige editie!