Quirine Viersen cello, Nicolas van Poucke piano, Olivier Patey klarinet

zondag 24 maart
15:00 tot 17:00
€23
  • Dit evenement is voorbij.

Heeft u vragen over dit evenement? Neem dan direct contact op met de organisator.

Dit evenement wordt georganiseerd door:

Datum:
zondag 24 maart
Tijd:
15:00 tot 17:00
Kosten:
€23
Evenement Categorie:
Site:

Duinstreek Kamermuziek
Telefoon
info@duinstreekkamermuziek.nl
Bekijk de site van Organisator

Zesde en laatste concert van de kamermuziekserie 2023-2024

Deze zondag is tevens het slotconcert van het Duinstreek Kamermuziek Festival, geprogrammeerd door de Bergense celliste Quirine Viersen. Zij nodigt diverse van haar muzikale vrienden uit en speelt af en toe zelf mee, natuurlijk zeker op dit slotconcert in de Ruïnekerk. Hier gaat het om stukken voor trio voor cello, piano en klarinet, een instrument dat haar fascineert.

Patey is de aanvoerder van de klarinetten in het Concertgebouworkest, pianist Van Poucke treedt steeds meer op de voorgrond als een meester, solo en in verband van ensembles en symfonieorkesten.

Kaarten

Losse kaarten kosten € 23,- en kunt u aanschaffen via onderstaande knop. U krijgt automatisch op het opgegeven e-mailadres een bevestiging, die tevens geldt als toegangsbewijs (geprint of op de telefoon).

Een abonnement voor zes concerten kost € 115,-. Een abonnement bestellen kan door het bedrag over te maken op het rekeningnummer van de stichting Muziek in de Ruïnekerk: NL45 INGB 0000 300977 met vermelding van uw naam, e-mailadres en aantal personen. U krijgt dan een bevestiging per e-mail en het abonnement ligt klaar bij het eerste concert. (N.B. Op 200 plaatsen worden er maximaal 130 abonnementen vrijgeven, om ook kaarten over te houden voor belangstellenden voor losse concerten.)