Muziek

Duinstreek Kamermuziek
info@duinstreekkamermuziek.nl
Tickets

Ramon van Engelenhoven, een groot talent, studeerde aan het Conservatorium van Amsterdam en won meerdere concoursen, waaronder het Young Pianist Foundation Concours, waar hij de Grand Prix Youri Egorov kreeg toegekend. Inmiddels neemt zijn carrière een hoge vlucht.

In de Ruïnekerk speelt hij werken van Chopin en Debussy.

Duinstreek Kamermuziek

Onze programmeur is er weer op tijd in geslaagd een serie zeer interessante concerten vast te zetten voor het volgend seizoen. Er werd besloten een serie samen te stellen die een kijkje buiten de standaardgrenzen en -instrumenten geeft en volgens ons is dat zeker geslaagd.

Een abonnement voor zes concerten kost € 115,-. Op 200 plaatsen worden er maximaal 130 abonnementen vrijgegeven, om ook kaarten over te houden voor belangstellenden voor losse concerten.

Een abonnement bestellen kan door het bedrag over te maken op het rekeningnummer van de stichting Muziek in de Ruïnekerk: NL45 INGB 0000 300977 met vermelding van uw naam, e-mailadres en aantal personen. U krijgt dan een bevestiging per e-mail en het abonnement ligt klaar bij het eerste concert.

*Losse kaarten kosten € 23,-. De verkoop hiervan start later; zie daarvoor de verkooplink bij het betreffende concert. U krijgt automatisch op het opgegeven e-mailadres een bevestiging, die tevens geldt als toegangsbewijs (geprint of op de telefoon).