Muziek in de Ruïnekerk | cultuur podium | perfecte akoestiek
Cultuur in de Ruïnekerk

Een bijzonder decor met prachtige akoestiek

De Ruïnekerk biedt zonder twijfel een van de meest unieke en bijzondere podia voor muziek, lezingen en theater in de wijde omgeving. De historische evenementenlocatie biedt een sfeervolle ambiance voor gastproducties.

Sublieme akoestiek

De Ruïnekerk staat bekend om haar sublieme akoestiek. Musici, zangers, artiesten en impresariaten zijn altijd zeer lovend over de akoestiek en entourage. Menig muziekliefhebber heeft de Ruïnekerk in haar hart gesloten en artiesten komen graag terug.

Podium

De Ruïnekerk heeft aan de voorzijde een podium. Voor een meer intieme setting kan een optreedruimte in het midden van de zaal worden gemaakt met aangepaste stoelopstelling.

Wij zetten ons graag in voor culturele en creatieve initiatieven. De evenementen die plaatsvinden in de Ruïnekerk vindt u in de agenda.

Inspiratie

Voor muzikale en andere inspirerende voorstellingen is de Ruïnekerk een uitstekende locatie.
Een prachtig decor met een geweldige akoestiek.

Faciliteiten

Voor het organiseren van uw muziekvoorstelling of lezing, staan er diverse faciliteiten tot uw beschikking in en om de Ruïnekerk.

Historische ambiance met een moderne klimaatcontrole

In alle jaargetijden warm door vloerverwarming

Sfeervolle verlichting zowel binnen als buiten

Unieke kroonluchters uit de 17de eeuw in harmonie met (gekleurde) LED verlichting

Multimedia aansluitingen voor elke toepassing

LCD-schermen, beamers en muziekinstallatie. Beeld- en geluidsregistratie.

Cateringservice mogelijkheden

Catering kan verzorgd worden door de omliggende horeca in overleg met de klant.

Offerte aanvragen

Uw voorstelling in de Ruïnekerk

Elke evenement is uniek en persoonlijk. Samen met onze evenement planners maken van uw voorstelling een muzikaal spektakel toegespitst op uw wensen.