Vergaderen, teambuilding of een lezing op deze unieke zakelijke evenementenlocatie
Evenementen in de Ruïnekerk

Een bijzonder decor voor uw (zakelijke) evenement

De Ruïnekerk is een historische toplocatie in hartje Bergen voor bijzondere evenementen. Door haar sfeervolle ambiance is de Ruïnekerk een unieke locatie voor een evenement, klein en groot.

De Ruïnekerk biedt met haar sublieme akoestiek zonder twijfel een van de meest unieke en bijzondere cultuurpodia in de wijde omgeving. Haar historische karakter nodigt uit voor een sfeervol feest, trouwlocatie of afscheid van een dierbare.

De bijzondere locatie inspireert u en uw medewerkers voor een vergadering, brainstormsessie of teambuildingsevenement.

Het buitenterrein biedt uitstekende mogelijkheden van ijsbaan tot foodevent en van (historisch) buitentoneel tot muziekuitvoering of gezellige (kerst)markt.

Wij zetten ons graag in voor culturele of zakelijke evenementen. De evenementen die plaatsvinden in de Ruïnekerk vindt u in de agenda.

Inspiratie

Voor culturele of zakelijke evenementen is de Ruïnekerk een uitstekende locatie.
Een prachtig decor met een geweldige akoestiek.

Faciliteiten

Voor het organiseren van uw (zakelijke) evenement, staan er diverse faciliteiten tot uw beschikking in en om de Ruïnekerk.

Historische ambiance met een moderne klimaatcontrole

In alle jaargetijden warm door vloerverwarming

Sfeervolle verlichting zowel binnen als buiten

Unieke kroonluchters uit de 17de eeuw in harmonie met (gekleurde) LED verlichting

Multimedia aansluitingen voor elke toepassing

LCD-schermen, beamers en muziekinstallatie. Beeld- en geluidsregistratie.

Cateringservice mogelijkheden

Catering kan verzorgd worden door de omliggende horeca in overleg met de klant.

Offerte aanvragen

Uw evenement in de Ruïnekerk

Elke evenement is uniek en persoonlijk. Samen met onze evenement planners maken van uw (zakelijke) evenement een succes.