Uitvaart in de Ruïnekerk unieke uitvaartlocatie
Uitvaart in de Ruïnekerk

Afscheid nemen in een rustgevende omgeving

Afscheid nemen. Voor velen een van de moeilijkste en belangrijkste momenten in het leven. Afscheid nemen is persoonlijk. Wensen van de overledene en naasten staan voorop. Uw uitvaartverzorger stelt alles in het werk om aan deze wensen te voldoen. Zo ook het team van de Ruïnekerk.

Rouwlocatie voor iedereen

Religieuze achtergrond of niet: wij helpen u graag bij het creëren van een liefdevolle en waardevolle herinnering.

De Ruïnekerk biedt plaats aan 200 personen (incl. het balkon). Wilt u na afloop van de afscheidsceremonie met uw naasten samenkomen? Dan bieden wij u die gelegenheid uiteraard graag.

Afhankelijk van uw wensen en de groepsgrootte kan catering in de Ruïnekerk worden verzorgd of in een van de omliggende horecagelegenheden.

Inspiratie

Waardig afscheid nemen in onze prachtige kerk.
Een prachtig decor voor alle grote gebeurtenissen in uw leven.

Faciliteiten

Voor uw afscheid, staan er diverse faciliteiten tot uw beschikking in en om de Ruïnekerk.

Historische ambiance met een moderne klimaatcontrole

In alle jaargetijden warm door vloerverwarming

Sfeervolle verlichting zowel binnen als buiten

Unieke kroonluchters uit de 17de eeuw in harmonie met (gekleurde) LED verlichting

Multimedia aansluitingen voor elke toepassing

LCD-schermen, beamers en muziekinstallatie. Beeld- en geluidsregistratie.

Cateringservice mogelijkheden

Catering kan verzorgd worden door de omliggende horeca in overleg met de klant.

Offerte aanvragen

Afscheid nemen in de Ruïnekerk

Elke uitvaart is uniek en persoonlijk. Samen met ons team maken we van elke uitvaart een waardig afscheid toegespitst op uw wensen.