Vergaderen, teambuilding of een lezing op deze unieke zakelijke evenementenlocatie
Vergaderen in de Ruïnekerk

Een inspirerende locatie voor uw zakelijke evenement

Bent u op zoek naar een inspirerende locatie voor een vergadering, brainstormsessie of teambuildingevenement? Dan kan de Ruïnekerk zomaar uw ideale locatie zijn! Vraagt u hiervoor vrijblijvend naar de mogelijkheden en tarieven.

De Ruïnekerk biedt een unieke ambiance voor een zakelijke bijeenkomst in een kleinere of grotere setting. De Ruïnekerkzaal biedt aan maximaal 200 personen een zitplaats, e.e.a. afhankelijk van de gewenste opstelling.

In alle ruimtes zijn faciliteiten als wifi, beamer, beeldscherm en microfoon beschikbaar.

Catering

Extra services als koffie, thee, lunch, diner en borrel kunnen wij voor u verzorgen. Afhankelijk van uw wensen en de groepsgrootte kunt u dit in de Ruïnekerk of in een van de omliggende horecagelegenheden gebruiken.

Voor uw zakelijke evenement is de Ruïnekerk een uitstekende locatie.
Een prachtig decor met een geweldige akoestiek.

Faciliteiten

Voor het organiseren van uw zakelijke evenement of vergadering, staan er diverse faciliteiten tot uw beschikking in en om de Ruïnekerk.

Historische ambiance met een moderne klimaatcontrole

In alle jaargetijden warm door vloerverwarming

Sfeervolle verlichting zowel binnen als buiten

Unieke kroonluchters uit de 17de eeuw in harmonie met (gekleurde) LED verlichting

Multimedia aansluitingen voor elke toepassing

LCD-schermen, beamers en muziekinstallatie. Beeld- en geluidsregistratie.

Cateringservice mogelijkheden

Catering kan verzorgd worden door de omliggende horeca in overleg met de klant.

Offerte aanvragen

Uw zakelijke evenement in de Ruïnekerk

Elke evenement is uniek en persoonlijk. Samen met onze evenement planners maken van uw zakelijke evenement een succes toegespitst op uw wensen.