Locatieverhuur

Een unieke, historische locatie voor diverse gelegenheden

Een unieke, historische locatie voor diverse gelegenheden.

De Ruïnekerk en het omliggende terrein bieden zonder twijfel een van de meest bijzondere settings voor uw bruiloft, als podia, vergaderlocatie of als evenemtenlocatie. De Ruïnekerkzaal biedt aan maximaal 200 personen een zitplaats en het buitenterrein biedt uitstekende mogelijkheden van ijsbaan tot foodevent en van (historisch) buitentoneel tot muziekuitvoering of gezellige (kerst)markt.

Heeft u een idee dat u in en/of om de Ruïnekerk wilt organiseren? Deel het met ons. Er zijn vele mogelijkheden en wij denken graag met u mee.

Alle mogelijkheden

Voor bruiloften, uitvaarten en vergaderingen is de Ruïnekerk een uitstekende locatie.
Een prachtig decor voor alle grote gebeurtenissen in uw leven of uw unieke evenement.

Mogelijkheden en tarieven

Ruimte voor elke gelegenheid

Voor bepaalde evenementen hebben wij een standaard prijslijst. Echter, niet alle wensen zijn standaard en wij voldoen graag aan uw wensen. Neem daarom contact met ons op om uw wensen te bespreken bij een kopje koffie of thee. Dan maken wij graag vrijblijvend een offerte voor u op.

Vrijblijvende offerte opvragen

Ruïnekerkzaal

Er zijn 200 zitplaatsen, waarvan 160 in de zaal en 40 op het balkon. Zonder stoelen is er plaats voor ongeveer 300 personen.

Vanaf € 890 per dagdeel
Cultureel  30% korting*

Ruïnekerk terrein

Het Ruïnekerk terrein biedt voldoende plaats voor uw buitenevenement of festival. De exacte capaciteit is afhankelijk van uw evenement. Ook mogelijk in combinatie met de Ruïnekerkzaal.

Richtprijs €2500 per dagdeel

Vergaderruimtes

Er zijn twee vergaderruimten beschikbaar, één aparte zaal met een capaciteit van 20 zitplaatsen en één onder het balkon met 45 zitplaatsen.

€ 250 per dagdeel

Bruiloft

De Ruïnekerk staat garant voor een unieke setting en persoonlijke service. De deuren van de Ruïnekerk staan voor alle bruidsparen open!

€ 1250

• De Ruïnekerk wordt verhuurd per dagdeel (dagdeel = 4 uur – tijden in overleg Inclusief op en afbouw). B.T.W is niet verschuldigd.
  • Vergaderzalen: inclusief koffie, thee en water.
  • Inclusief de inzet van 1 persoon. Extra personeel tegen € 65,- per uur.
  • U kunt gebruik maken van de beeld- en geluidsinstallatie en streamingdiensten voor €300. Technische begeleiding  € 60,- per uur.

*In sommige gevallen zijn hogere kortingen mogelijk, mail of bel ons

Faciliteiten

Voor het organiseren van een evenement, klein of groot, staan er diverse faciliteiten tot uw beschikking in en om de Ruïnekerk.

Historische ambiance met een moderne klimaatcontrole

In alle jaargetijden warm door vloerverwarming

Sfeervolle verlichting zowel binnen als buiten

Unieke kroonluchters uit de 17de eeuw in harmonie met (gekleurde) LED verlichting

Multimedia aansluitingen voor elke toepassing

LCD-schermen, beamers en muziekinstallatie. Beeld- en geluidsregistratie.

Cateringservice mogelijkheden

Catering kan verzorgd worden door de omliggende horeca in overleg met de klant.

Offerte aanvragen

Uw evenement in/om de Ruïnekerk

Wij ondersteunen u onder andere bij het promoten van uw evenement en de ticketverkoop. Zo kunt u zich volledig op uw optreden richten.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met ons.