Bruiloft

Bruiloft in de Ruïnekerk

donderdag 23 mei
Besloten

Heeft u vragen over dit evenement? Neem dan direct contact op met de organisator.

Dit evenement wordt georganiseerd door:

Datum:
donderdag 23 mei
Evenement Categorie:

De mooiste dag van uw leven op een van de mooiste locaties.

Bij de viering van de mooiste dag van uw leven hoort een van de mooiste locaties. De Ruïnekerk staat garant voor een unieke setting en persoonlijke service. Bruidsparen uit de wijde omtrek hebben ons hun speciale dag toevertrouwd; al dan niet in samenwerking met een weddingplanner of met het team van de Ruïnekerk.

Trouwlocatie voor iedereen

Hoewel de Ruïnekerk naast historische evenementenlocatie een religieuze functie heeft, betekent dit niet dat u lid dient te zijn van ‘de kerk’ om uw huwelijk in de Ruïnekerk te voltrekken. De deuren van de Ruïnekerk staan voor alle bruidsparen open!

Bekijk onze bruiloft pagina