Pasen

Een intens gekleurd Pasen

zondag 31 maart
10:00 tot 12:00
  • Dit evenement is voorbij.
Evenementenreeks Evenementenreeks: Kerkdiensten Protestante Gemeente Bergen

zondag 31 maart
Tijd:
10:00 tot 12:00
Serie:

Kerk in Bergen
dominee@ruinekerk.nl
Meer informatie

Zondag 31 maart vieren we, dat de dood nooit het laatste woord heeft. Bij ieder ‘vallen’ hoort ‘opstaan en dat vieren we met Pasen. Het thema van dit jaar luidt: ‘Goed dat jij er bent!’  Immers door gezien-te-zijn, kun je worden wie je bent. De zin van ons leven ligt dan misschien ook wel in datgene wat je voor een ander betekent. Zanggroep Ruïnekerk o.l.v. Maria Delver verleent medewerking aan deze viering. De Paaspreek van ds. Engele Wijnsma begint steevast met een paasmop, zodat er minimaal 1 keer gelachen kan worden. De kinderen mogen paaseitjes zoeken rond de kerk.  Aanvang 10.00 uur (entree pro Deo)

Je kunt de vieringen – live of later – altijd zien op ons YouTube-kanaal. Ook kun je kijken via de kerkomroep en vaak via RTV80 (Ziggo-kanaal 44 en KPN-kanaal 1493).