Stichting Vrienden van de Ruïnekerk

Uniek cultureel erfgoed,
het behouden waard

De Stichting Vrienden van de Ruïnekerk is opgericht om de Ruïnekerk, als uniek cultureel historisch erfgoed voor de toekomst te waarborgen. Het onderhoud en de exploitatie van de Ruïnekerk dient uit eigen middelen te komen. Om de instandhouding van dit unieke erfgoed voor de toekomst te waarborgen is deze Vriendengroep opgericht.

Was het vroeger alleen voor het woord van God de rust en geborgenheid, tegenwoordig heeft de Ruïnekerk uiteenlopende mogelijkheden op het gebied van evenementen, muzikale uitvoeringen, lezingen, presentaties, workshops, vergaderingen (jubileums, personeels-, verjaardags) feesten en vele andere activiteiten.

De Stichting Ruïnekerk is door de Belastingdienst erkend als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI).

Word Vriend van de Ruïnekerk

U kunt onze prachtige Ruïnekerk steunen door middel van een eenmalige donatie, maar het liefst verwelkomen we u als Vriend van de Ruïnekerk. Als vriend ondersteunt u ons prachtige erfgoed met een jaarlijkse donatie en bouwt u mee aan de duurzame toekomst van het gebouw.

Stichting Vrienden van de Ruïnekerk is door de Belastingdienst erkend als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dat betekent dat de stichting u een aantal interessante fiscale voordelen biedt.

Bedrag

Het bestuur

Jacoba Bolderheij

Secretaris